متشکریم که هوگوما را برای بررسی و تهیه ملزومات، انتخاب کرده اید. 🙏
سفارشات شما، تا 7 روز از زمان تحویل دارای ضمانت برگشت هستند.
برای بازگرداندن کالا در طی مهلت داده شده، لطفاً موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:
- در صورت "انصراف از خرید" لازم است کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، نباید پلمپ کالا مخدوش یا باز شده باشد) برای احترام به حقوق مشتریان، ما روی این موضوع حساسیت زیادی داریم.
- روی کارتن یا محصول چیزی ننویسید. در صورت نیاز به توضیحات اضافه، در کاغذی جداگانه یادداشت و همراه با کالا ارسال نمایید.
- هر گونه پارگی، خط و خش، کثیفی و... در کالا یا بسته بندی آن، باعث عدم تایید مرجوعی کالا می شود.
- اگر فرضا 10 قلم از یک کالا را سفارش داده و با باز کردن یک کالا، مشاهده کردید، مطابق سفارش نیست. اقدام به باز کردن همه بسته ها نکنید و این مسئله را با ما در میان بگذارید.
- فقط کالاهای موجود در سایت، امکان مرجوعی دارند. کالاهای "پیش خرید"، امکان مرجوع کردن یا تعويض ندارند. در پیش خرید تصور بر اینست که مشتری از کمیت و کیفیت کالا مطمئن بوده و اقدام به ثبت سفارش می کند.
- اگر کالایی به همراه هدیه باشد، بازگرداندن هدیه همراه با کالا الزامی است.
- اگر کالاهای یک سفارش باعث تخفیف سبد خرید شود، با باز گرداندن آن کالاها، تخفیف سبد خرید، لغو شده و مابه تفاوت آن دریافت می شود.
روند بازگرداندن کالا:
1- اگر محصول خریداری شده، معیوب یا مورد رضایت شما نباشد، در تاریخچه سفارشات مرجوعی کالا را ثبت کنید. ( مانند تصویر زیر)
2- در صورت تایید مرجوعی، کالا را با حفظ شرایط اولیه، به آدرس اعلامی ارسال نمایید.
3- زمانی که کارشناسان ما، کالا را دریافت و مرجوعی را تایید کنند، وجه پرداخت شده به حساب بانکی مشتری برگشت داده می شود. همچنین اگر اشتباه از طرف ما باشد، هزینه ارسال را نیز برمی گردانیم.
سیاست قیمت گذاری
قیمت گذاری ما مبتنی بر مشتری مداری است. ما برای رسیدن به این هدف، تم، تاکسی، کد زمانی، پیش خرید و... را آماده و در سایت اعمال کردیم. قیمت و موجودی کالاها، در سایت شفاف و در دسترس است، با اینحال هرگونه اشتباه که سبب شود سفارشی قابل تحویل نباشد، در اسرع وقت به مشتری اطلاع داده می شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
همواره در تلاشیم تا سفارشات در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان برسد. سفارشات ارسالی بخوبی با ضربه گیرهایی پوشانده، بسته بندی و ارسال می شوند. سفارشات با مسئولیت مشتری ارسال می شوند و بروز هر گونه حادثه در طی حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل است. اگر در لحظه تحویل، اثراتی از بازشدگی یا صدمه در بسته بندی دیدید، بسته را باز و با توجه به اطلاعات سفارش (یا فاکتور همراه) بدقت بررسی کنید. اگر مشکلی مشاهده کردید، با ثبت اسم و امضا مامور تحویل، آنرا صورت جلسه کنید، با ما در میان بگذارید و یا از شرکت حمل کننده پیگیری کنید.
تمام سعی ما اینست که محصولی مناسب خواسته و نیاز شما، عرضه نماییم. اگر در طی انتخاب محصول یا پرداخت، شبهه یا مشکلی مشاهده کردید، دست نگه دارید و از تماس با ما اطلاع دهید.