متشکریم که هوگوما را برای بررسی و تهیه ملزومات، انتخاب کرده اید. 🙏

سفارشات شما، بمدت  7 روز از زمان تحویل  دارای ضمانت برگشت هستند.

برای بازگرداندن کالا در طی مهلت داده شده، لطفاً موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  1.  در صورت "انصراف از خرید" لازم است کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، نباید پلمپ کالا مخدوش یا باز شده باشد) برای احترام به حقوق مشتریان، ما روی این موضوع حساسیت زیادی داریم.
  2. روی کارتن یا محصول چیزی ننویسید. در صورت نیاز به توضیحات اضافه، در کاغذی جداگانه یادداشت و همراه با کالا ارسال نمایید.
  3. هر گونه پارگی، خط و خش، کثیفی و... در کالا یا بسته بندی آن، باعث عدم تایید مرجوعی کالا می شود. 
  4. اگر فرضا 10 قلم از یک کالا را سفارش داده و با باز کردن یک کالا، مشاهده کردید، مطابق سفارش نیست. اقدام به باز کردن همه بسته ها نکنید و این مسئله را با ما در میان بگذارید.
  5. فقط کالاهای موجود در سایت، امکان مرجوعی دارند. کالاهای "پیش خرید"، امکان مرجوع کردن یا تعويض ندارند. در پیش خرید تصور بر اینست که مشتری از کمیت و کیفیت کالا مطمئن بوده و اقدام به سفارش می کند. 
  6. اگر کالایی به‌ همراه هدیه باشد، بازگرداندن هدیه همراه با کالا الزامی است.
  7. اگر کالاهای یک سفارش باعث تخفیف سبد خرید شود، با باز گرداندن آن کالاها، تخفیف سبد خرید، لغو شده و مابه تفاوت آن دریافت می شود.

روند بازگرداندن کالا بشرح زیر است :

1- اگر محصول خریداری شده، معیوب یا مورد رضایت شما نباشد، مانند تصویر زیر می توانید، در تاریخچه سفارشات مرجوعی کالا را ثبت کنید.

2- در صورت تایید مرجوعی، کالا را با حفظ شرایط اولیه، به آدرس شرکت ارسال نمایید.

3- زمانی که کارشناسان ما دریافت کالا را تایید کنند، وجه پرداخت شده، به حساب بانکی شما برگشت داده می شود. همچنین اگر اشتباه از طرف ما باشد، هزینه ارسال را نیز برمی گردانیم. 

سیاست قیمت گذاری

قیمت گذاری ما مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. برای رسیدن به این هدف، طرح هایی آماده و در سایت اعمال کرده ایم. از مهمترین این طرح ها که سبب تغییرات قیمتی می شود، کد زمانی و پیش خرید است. قیمت و موجودی کالاها، در سایت شفاف و در دسترس است، با اینحال هرگونه اشتباه که سبب شود سفارشی قابل تحویل نباشد، در اسرع وقت به مشتری اطلاع داده می شود. 

خسارت در هنگام حمل و نقل

همواره در تلاشیم تا سفارشات در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان برسد. سفارشات ارسالی بخوبی با ضربه گیرهایی، پوشانده، بسته بندی و ارسال می شوند. (در صورت نیاز با "شکستنی است" بر چسب زده می شود) سفارشات با مسئولیت مشتری ارسال می شوند و بروز هر گونه حادثه در طی حمل و تحویل، به عهده شرکت حمل و نقل است. اگر در لحظه تحویل، اثراتی از بازشدگی یا صدمه در بسته بندی دیدید، بسته را باز و با توجه به اطلاعات سفارش پروفایل کاربری (یا فاکتور همراه) آنرا بدقت بررسی کنید. اگر مشکلی مشاهده کردید، با ثبت اسم و امضا مامور تحویل، آنرا صورت جلسه کنید، با ما در میان بگذارید و یا از شرکت حمل کننده پیگیری کنید.

تمام سعی ما اینست که محصولی مناسب خواسته و نیاز شما، عرضه نماییم. اگر در طی انتخاب محصول یا پرداخت، شبهه یا تناقضی مشاهده کردید، دست نگه دارید و آنرا از طریق تماس با ما اطلاع دهید.