منابع طبیعی زمین، محدود و مصارف آنها در حال گسترش است.
ما در شرکت مشتری عامل چرخه تجارت، برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و مناسب نگه داشتن قیمتها، "قاچ" را طراحی و در هوگوما، اجرایی کردیم. در این طرح، ما اقدام به تقسیم محصولات با بسته بندی های بزرگ به بسته های کوچکتر کرده و آنرا عرضه میکنیم.
چرا اینکار را انجام می دهیم و این چه نفعی برای مشتری دارد؟ |
---|
کارخانه های تولیدی، معمولاً محصولات شان را در بسته های بزرگ آماده می کنند. انواع سیم و کابل (بسته های 100 متری)، لوله ها (متراژ 12 متری)، فیش و سرسیم (تعداد 100 عددی) و... از این دسته اند. کاهش منابع و افزایش مصارف، سبب شده این بسته های بزرگ، قیمتهای بالایی پیدا کنند. این قیمت بالا عملا از توان پرداخت بسیاری از کسب و کارهای کوچک خارج است. علاوه بر این، در صورت تهیه آنها بخش زیادی از نقدینگی آنها صرف خرید محصولاتی میشود که به همه آن، نیازی ندارند. با "قاچ"، محصولات به مقدار کافی و قیمت مناسب به کارگاه های کوچک می رسد. |
قاچ چگونه انجام میشود؟ |
---|
محصولات در بسته های بزرگ از شرکت های تولیدی دریافت می شود. کارمندان با استفاده از انواع دستگاه های برش یا شمارش گر، آنها را به بخشهای کوچکتر، تقسیم و در بسته های جداگانه ای (کارتن، ظرف، پلاستیک و...) مهیا می کنند. آنها همچنان در کنار محصول اصلی قرار میگیرند، هر چند که از کارتن یا بسته بندی اصلی بی بهره اند. |
آیا کوچکتر کردن اندازه محصولات یا قاچ، باعث افزایش قیمت کالا میشود؟ |
---|
خرد کردن محصولات معمولا با صدا، گردوغبار و دود است. پس نیاز به مکان و پرسنلی مجزا و همچنین ابزارهای برشی و شمارشی، لوازم بسته بندی و قفسه بندی بیشتر انبار است. همه اینها باعث مقداری افزایش قیمت محصولات میشود، ولی همچنان نسبت به تهیه محصولات با بسته بندی بزرگ، بصرفه تر است. |
سوال یا نکته ای وجود داره، در 📬تماس با ما در میان بگذارید.