ما در "مشتری، عامل چرخه تجارت" برای سهیم کردن مشتریان در عایدی فروش، تم و سازوکار آن را طراحی و در فروشگاه تجهیزات صنعتی هوگوما اجرایی کردیم. (تم مخفف "تولید کننده مشتری" است)
سازوکار تم:
در شرایط زیر به هر مشتری حقیقی، یک تم به امانت و رایگان در همان ماه واگذار می شود:
- زدن تیک درخواست تم در هنگام تایید سفارش
- احراز هویت با ارسال یک ویدیو از خود (نام و نام خانوادگی همراه با نمایش یک مدرک شناسایی) در اکانت ایتا یا تلگرام @hogoma
- قبول شرکت
هر مشتری که در ماه فعلی تم داشته باشد، تمدار بحساب آمده در عایدی تمداری (تخفیف) مشارکت پیدا می کند. مقدار این تخفیف، قبل از هفتم ماه بعد اطلاع رسانی و دهم ماه در حساب کاربری تمدار قرار می گیرد.
توضیحات اضافی:
- تم قابلیت خرید، فروش و انتقال ندارد. (آن فقط در همان ماه، از شرکت به امانت گرفته شده و دوباره به شرکت برمیگردد)
- تم بر اساس مقدار یا تعداد خرید مشتری، توزیع نمی شود.
- دلیل احراز هویت ویدئویی، بررسی زنده بودن مشتری است. در تلاشیم تا روش بهتری پیدا کنیم.
- تخفیف تمداری، از عایدی فروشِ هوگوما (hogoma.ir) می باشد. تمداران می توانند از این تخفیف، برای تهیه مایحتاج خود استفاده می کنند.
- تعیین مقدار تخفیف تمداری، از اختیارات شرکت بوده و با توجه به شرایط مالی مصوب میشود.
- تخفیف های تمداری، قابلیت ارث بری داشته، نقد نمی شوند و همچنین مهلت مصرف دارند (بعد از 1 سال راکد ماندن، صفر میشود)
- تم تولیدکنندگان: با قبول دعوت مدیر عامل شرکت تولیدی که محصولات شان در hogoma.ir عرضه شده، به تمام پرسنل یک تم به رایگان و امانت واگذار میشود، این تم ها مزیتهایی دارند:
- پرسنل شرکتها، نیازی به ثبت سفارش ندارند.
- نیازی به احراز هویت تصویری ندارند.( نکته: تولیدکننده یا مشتری فرقی نداره، هر نفر نهایتا، یک تم)
- نقد شونده هستند. (در حال حاضر)
- اطلاعات هویتی تمداران، نزد شرکت مشتری عامل چرخه تجارت محفوظ است.
- برای ارائه خدمات بهتر، شرکت می تواند این سازوکار را تغییر داده و اجرایی کند.
- مشتری با آگاهی و قبولی تمامی این نوشتار، اقدام به درخواست تم میکند.
نظرات و پیشنهادت خود را، با ما در میان بگذارید.