سفارشات (به غیر از پیش خرید) معمولاً 24 ساعت بعد از پرداخت، آماده تحویل هستند.
در یک سفارش آنلاین، هزینه حمل و نقل شامل موارد زیر است:
1- هزینه بسته بندی
این هزینه شامل موارد زیر میباشد:
- کارتن بسته بندی
- ضربه گیرها
- چسب کارتن
- برچسب آدرس و کدپستی روی کارتن حمل
- بسته بندی و برچسب جداگانه هر قطعه
نکته 1: در یک سفارش، گاها همه موارد بالا انجام نمیشود.
نکته 2: بعلت تغییر در حجم یا وزن سفارشها، هزینه بسته بندی متغیر خواهد بود.
2- کرایه تا دفتر شرکت برابری
در روش های پستی، تیپاکس و باربری، بعد از بسته بندی، آنها تا دفتر پذیرش شرکت حمل ارسال می شود. با توجه به حجم و وزن سفارش اینکار توسط وانت، سواری، پیک موتوری یا همکاران ما انجام می گیرد. این جابجایی، هزینه و زمانی را طلب میکند، ولی در بیشتر مواقع، از مشتری هزینه ای بابت این جابجایی دریافت نمی شود یا بخش بسیار کوچکی از آنرا تقبل میکند.
3- کرایه حمل باربر
برای رسیدن سفارشات به مشتریان، روش های زیر را در نظر گرفته ایم.
تحویل با پیک در مازندارن - ساری
مشتریانی که در شهر ساری هستند، امکان دریافت سفارش با پیک را دارند. این روش از نظر سرعت تحویل، سریعترین است. در این روش، بعد از ثبت اینترنتی سفارش توسط مشتری، همکاران ما اقدام به آماده سازی سفارش می کنند. بعد از آماده شدن سفارش، بوسیله پیک (با توجه به حجم محموله بوسیله موتور، سواری، وانت یا کامیون) به آدرس مقصد ارسال و در محل اعلامی مشتری تحویل می گردد. کلیه هزینه حمل در هنگام ثبت، سفارش از مشتری دریافت میشود. برای تحویل کالا نیاز است مشتری هنگام تحویل، یک کارت شناسایی به همراه داشته باشد.
ارسال با پست پیشتاز
بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، همکاران ما اقدام به آماده سازی سفارش می کنند. بعد از آماده سازی، به دفتر پستی تحویل داده شده تا به آدرس مشتری رهسپار گردد. در این روش، کد رهگیری پستی در تاریخچه سفارشات قرار گرفته و مشتری می تواند مسیر سفارش خود را مشاهده کند. تمام هزینه حمل در این روش در لحظه ثبت و پرداخت سفارش از مشتری دریافت میشود.
ارسال با باربری
وقتی سفارش دارای حجم یا وزن نسبتا بالایی باشد ارسال توسط باربری انجام می شود. شرکت باربری در شهر مقصد با مشتری تماس می گیرد که بسته خود را از انبار باربری، تحویل بگیرد. مبلغ دریافت شده در هنگام ثبت سفارش، هزینه بسته بندی و جابجایی تا دفتر باربری است. هزینه نهایی حمل، در لحظه تحویل سفارش توسط باربری از مشتری دریافت می شود.
ارسال با تیپاکس
تیپاکس یک شرکت خصوصی حمل کالا به سراسر کشور است و خدماتی مشابه شرکت دولتی پست ارائه می کند. در ثبت سفارش در ارسال با تیپاکس، سفارشات مشتریان تحویل شرکت تیپاکس گردیده و به شهر محل زندگی مشتری ارسال می شود. هزینه نوشته شده در لحظه ثبت سفارش، هزینه بسته بندی و جابجایی تا دفتر نمایندگی تیپاکس است. هزینه نهایی حمل، در لحظه تحویل سفارش به مشتری، توسط کارمند شرکت تیپاکس دریافت می شود. همچنین بعد از ارسال سفارش، کد رهگیری به مشتری پیامک شده و لینک رهگیری آن در پنل کاربری قابل دستیابی است.
نکته 1: تیپاکس و باربری، که دارای هزینه بالا و دردسرهای بیشتر برای مشتری است، لغو شده اند و فقط با درخواست مشتری یا شرایط خاص فعال میشوند.
نکته 2: توصیه می کنیم اقلام خود را در یک سفارش ادغام کنید. دو سفارش جداگانه که شرایط خاصی دارند، هزینه حمل جداگانه ای برای هر یک اعمال میشود.
نکته 3: بسته شما با مسئولیت شما ارسال می شود، اما مراقبت ویژه ای برای محافظت از اشیاء شکننده انجام می شود.